Interpersonal, benestar i salut
A 0 km
Sport Medicine — Directorio Clínico de Fisioterapia
Sport Medicine — Directorio Clínico de Fisioterapia
Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella (IESP) es un centro dedicado al estudio y tratamiento de la sexualidad y las relaciones de pareja, con servicios de psicólogo especializados en este ámbito.
Ofrece:
Ubicado en Gran Via de les Corts Catalanes, 617, 3-3, Eixample, 08007 Barcelona, el IESP proporciona atención profesional y confidencial adaptada a las necesidades locales.
Consulta nuestra sección de precios antes de contratar. Descubre cuánto deberías pagar y qué incluye el servicio en tu zona.
Centro de psicología especializado en sexualidad y pareja con terapeutas excepcionales y ambiente acogedor en Barcelona.
Clientes valoran el profesionalismo personalizado de terapeutas como Paula, el trato cálido de recepción y opciones asequibles como sesiones semi-gratuitas.
Cada barra muestra cuántos clientes hablan bien, regular o mal de cada aspecto.
“Paula ha sido excelente conmigo, 100% recomendado”
“las chicas de recepción han sido majísimas también”
“ya sientes un espacio muy seguro, limpio y acogedor”
“esta información debería haberse proporcionado antes”
“muy amable y flexible con mis necesidades”
Altamente recomendado por la mayoría de clientes (4–5 ★)
Temas recurrentes en las opiniones: con qué destaca cada persona o servicio según los clientes.
Motivos más habituales por los que la gente acude a este negocio, según lo que cuentan en sus reseñas.
Múltiples reseñas destacan su seguimiento personalizado y creación de espacios seguros.
Una reseña menciona cambio inesperado de psicóloga afectando continuidad.
¿Comparando opciones? Descubre nuestro ranking actualizado con las Top 10 mejores Psicólogo en Barcelona .
He estat anant a terapia amb la Mónica aproximadament 2 anys i mig i la veritat que ha estat espectacular el creixement. Havia probat algun altre centre abans, però realment amb la Mónica vaig conectar moltissim. Crec que ha estat la millor experiencia que he tingut mai, he apres a analitzar les situacions, utilitzar les eines dknades a les sessions, entendre'm i llegirme... increïble. Son un equip de noies espectacular i et personatlitzen la terapia al que necessites. Una espai que recomanaria als meus millors amics, tot i que ja ho he fet. La Lali, a la porta, sempre la millor ✨💘 #forevergrateful
Moltes gràcies Lluís, els hi fem arribar a les dues el teu reconeixement. Gràcies pel ✨💘 #forevergrateful !
Molt bona experiència amb Dolors. El personal de recepció, molt atent i amable.
Moltes gràcies, Lucia. Les vostres valoracions ens ajuden molt.
Molt recomanable. És un espai molt agradable, amb gent molt propera i maca. A més, tenen un descompte per a joves que s’agraeix moltíssim.
Jo vaig fer teràpia amb la Marta i n’estic molt agraïda pel tracte i l’acompanyament que m’ha donat. És una professional molt propera i atenta, que t’ajuda a sentir-te escoltada, compresa i cuidada des del primer moment i durant tot el procés. Gràcies!!
Moltes gràcies, Mariona, per la teva valoració. La Marta és una gran professional. Li fem arribar el teu comentari.
Hicimos terapia con Ainoa. No pudimos estar mejor tratados, gran profesional, estamos encantados.
El trato de todo el personal es inmejorable, desde que cruzas la puerta y te atiende la chica de recepción.
Lo recomiendo 100%.
Moltes gràcies per la valoració, tant per que fa a l'Ainhoa com pel que fa a les companyes de recepció. Molt agraïts!
He tingut una experiència excel·lent fent les pràctiques del Màster General Sanitari a Interpersonal. Estic súper agraïda amb tot l’equip per l’acollida, el tracte i l’acompanyament que he rebut des del primer dia.
La meva supervisora ha estat una gran referent durant tot el procés, sempre disponible, propera i implicada en el meu aprenentatge i creixement professional. També vull destacar el tracte tan humà i professional de l’equip directiu, dels psicòlegs i psicòlogues del centre i de l’equip de recepció, que han fet que em sentís part de l’equip en tot moment.
Ha estat una experiència molt enriquidora tant personalment com professionalment, i sens dubte recomanaria aquest centre tant a futurs alumnes en pràctiques com a qualsevol persona que busqui un espai professional, proper i de qualitat.
Moltes gràcies per tot!
Moltes gràcies, Ainhoa! Ens agrada la nostra feina, i ens esforcem per tal que pacients i alumnes trobin un espai acollidor, a on puguin créixer personal i professionalment.
L'institut és un espai molt important per poder rebre atenció psicològica a un preu reduït. El tracte és molt bo, tant per part dels terapeutes com a la recepció. El recurs de teràpia de curta durada m'ha estat molt positiu, i la característica de la seva brevetat fa que et focalitzis i aconsegueixis avançar en el que et proposes, tot i sentir que es pot treballar amb molta atenció. No puc recomanar més aquest recurs i espai.
Moltes gràcies Fluvial. Agraïts per la teva valoració!
Recomano altament el centre, especialment l’ajuda del professional que ha seguit el meu progrés, en Miguel.
Acompanyament real i molt confidencial; especialistes en atenció a joves. Molt bon servei també per part de recepció, sempre amb un somriure i qualitat d’atenció propera i personalitzada.
Moltes gràcies, Carlos. El Miguel és un fitxatge recent i n'estem molt contents ja que és força competent.
El mejor centro psicológico al que he podido ir en toda mi vida, que se dice pronto. Me he sentido increíblemente acogido y comprendido tanto por las instalaciones como por supuesto por las profesionales, con mención honorífica al personal de recepción!
Quiero felicitar personalmente a mi psicóloga que me ha acompañado durante todos los meses que he necesitado, Paula Lucas. Sin duda para mí es la mejor psicóloga con la que he podido dar: atenta, comprensiva y muy, muy profesional. Solo tengo palabras bonitas para ella y todo su trabajo hacia mí.
Honestamente voy a echar de menos acudir al centro, aunque soy consciente de que si escribo esta reseña, es porque por fortuna, ya no lo necesito.
Gracias infinitas a todas!
¡Muchas gracias Rubén! Nos alegramos mucho de que, por fortuna, ya no nos necesites! Gracias infinitas a tí.
Desde el primer momento me sentí muy cómoda por la profesionalidad, honestidad y amabilidad de todo el personal. Contacté con el centro con mucha reticencia porque me cuesta mucho abrirme con las personas, pero con la psicóloga Mónica Valdueza ha sido un auténtico placer trabajar sesión tras sesión. Ya dada de alta puedo garantizar que si me encuentro otra vez en un punto de mi vida que necesito ayuda, sé donde acudir. ¡Mil gracias al equipo!
Hola Elena, muchas gracias por tu valoración en nombre del equipo. Se la hacemos llegar también a Mónica. Cuídate mucho!
He estat tres anys amb la Mónica i la veritat, invertir aquest temps en treballar en un mateix, amb l’ajuda d’ella ha sigut increïble. Desde el primer moment vam connectar, va entendre perfectament com havia de portar-me i sincerament, hem assolit tots els objectius que ens vam proposar i van anar sorgint amb el temps. Per mí, els dijous eren els meus moments de tranquilitat i ara se’m farà raro no tenir-los. Moltes gràcies a tot l’equip, sempre em rebien amb un somriure super gran.
Moltes gràcies Guillem en nom de tot l'equip. Li fem arribar el teu agraïment a la Mònica. Bona sort !
He realitzat les pràctiques del MPGS a Interpersonal i si pogués tornar a escollir, les faria aquí un altre cop sense cap dubte. Estic molt agraït per tot l'acompanyament realitzat per l'equip del centre, per les supervisions i els tallers que ens han oferit i per la flexibilitat horària.
Llavors de cara a futurs alumnes del MPGS, si busqueu un centre, aquest us ho recomano 100%.
I de cara a possibles pacients, coneixent l'equip des de dins, molt recomanat també, tots molt bons professionals. I si sou joves, feu-li un ull al programa semigratuït!
Abans d'acabar, també he de mencionar a les noies de recepció que són les millors!
Moltes gràcies Ivan, per nosaltres ha estat tot un plaer acompanyar-te. Molt bona sort !
He tingut el plaer d’estar acompanyada per la Paula en el meu procés terapèutic durant dos anys i n’estic profundament agraïda. Ha estat la persona que m’ha ofert l’espai d’exploració i introspecció que tant necessitava, sempre lliure de judici, especialment important en moments difícils de la vida.
La Paula m’ha ajudat a créixer psicològicament, a entendre’m millor i a aprendre a gestionar-me segons les necessitats de cada situació. Aquest procés ha marcat un abans i un després en la manera com em miro, m’acompanyo i em parlo, en definitiva, amb consciència i respecte.
No puc estar més feliç d’haver-la escollit i d’haver-la tingut tan present al llarg d’aquest camí. Només em queda donar-li les gràcies i emportar-me no només una gran professional, sinó també una persona increïble i, en certa manera, una companya de professió. <3
Per altra banda, les noies de la recepció sempre han estat molt comprensives i s'adaptaven als canvis o imprevists de les sessions. Molt satisfeta amb el centre i recomanable 100%.
Moltes gràcies Elisenda. Estem molt orgullosos de l'equip professional i humà que tenim.
A 0 km
A 0.01 km
A 0.08 km
A 0.08 km
A 0.18 km
A 0.19 km
A 0.2 km
A 0.25 km
A 0.3 km